"دکتر عبداله زاده: بايد از هر حرف اختلافي فرار كرد و از دسته بندي مردم پرهيز نمود و ميزان برتري را در تقوي و خدمت به مردم و كشور دانست.

طبس- حقانی: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بخش دستگردان طبس گفت: هر كاري كه از مسير حق و الهي خارج شود به بيراهه رفته و انسان را در پوچي و بيهودگي قرار مي دهد و اين درسي است كه از قربان و غدير مي گيريم كه تنها راه سعادت و خوشبختي تمسك به ائمه اطهار (ع) است.

"دکتر محمدعلی عبداله زاده" افزود: بايد بباليم كه زمان زندگي ما، دوران حاكميت اسلام و حكومت امام عصر(عج) به زعامت ولايت فقيه است.

نماینده مردم طبس با اشاره به شرايط اقتصادی كشور، تصریح کرد: اين وضعيت ایجاد شده و ناهنجاری های اقتصادي کشور که توسط دشمنان انقلاب اسلامي هدايت مي شود و اين تحريم شدید كه در تاريخ كار سازمان ملل بي سابقه می باشد، بدليل ايستادگي مردم در استقلال و سربلندي ايران اسلامي رقم خورده است.

عبداله زاده در خصوص منابع نفتي و هدايت درآمد ارزي آن، مدیریت وزير پرتوان و بسيجي نفت و كادر پرتلاش و دلسوز آن را موثر دانست و گفت: هرگز مشكل غرب، انرژي هسته اي ايران نيست؛ چرا كه امروز سلاح هسته اي براي هيچ كشوري كاربرد ندارد و در حقيقت در جنگ صف، امروز اين سلاح ارزش ندارد و و باعث نابودي خود استفاده كننده هم خواهد شد و به خصوص وجود مرجعيت شيعه و ممانعت ایشان از تولید و بکارگیری سلاح هسته اي و حرام خواندن آن، ایران اسلامی را از این سلاح مخوف بازمی دارد.

عضو هیأت امنای صندوق توسع ملی افزود: قطعاً از زماني كه ما دستمان را بالا ببريم نه تنها فشارها و تحريم كم نخواهد شد بلكه گسترش نيز مي يابد، چون دشمن ما با اصل پايداري و ايثار و همت و استقلال و نفوذ اسلام و ايران مخالف است.

دکتر عبداله زاده خاطرنشان کرد: دشمن وقتي كه ما دست از انقلاب و حمايت از ايران اسلامي برداريم، در فشارها و تحريم ها عقب نشيني خواهد كرد که قطعا اشتباه کرده است و اين ايئولوژي و تفكر انقلاب اسلامي است كه دشمنان را به پاي جنگهاي نرم و سخت با ايران كشانده است.

وي با اشاره به دسيسه دشمن مبنی بر اختلاف بين مردم و مسئولان و نيز ایجاد گراني و تورم برای متلاشي كردن اقتصاد ايران گفت: بايد از هر حرف اختلافي فرار كرد و از دسته بندي مردم پرهيز نمود و ميزان برتري را در تقوي و خدمت به مردم و كشور دانست.

وي با انتقاد از اختلاف بين مسئولان كه میان مردم كشيده مي شود، گفت: تا زماني كه انسجام باشد هيچ مانعي در راه توسعه كشور معني پيدا نخواهد كرد.

وکیل مردم در خانه ملت تاکید کرد: مولفه هاي اقتصاد مقاومتي ابتدا با توليد و حمايت از اين بخش محقق مي شود و توليد با حرف درست نمي شود و با تزريق پول هيچ مشكلي از مردم و بيكاري جامعه حل نخواهد، بلكه بايد سرمايه گزاري كرد و با ايجاد كار و حمايت از توليد به آينده اي روشن نگریست.

محمدعلی عبداله زاده صرفه جويي را يكي ديگر از اركان تحقق اقتصاد مقاومتي دانست و بر استفاده از توليدات داخلي تاكيد كرد.

امام جمعه بخش دستگردان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از پیگیری امور شهرستان توسط نماینده مردم طبس، گفت: هر كسي كه خود را اهل عبادت مي داند، بايد از ابراز و علل تكميلي خود استفاده كند تا بتوان جامعه اي ايده آل ساخت و امروز بخش دستگردان با نيازهاي اجتماعي وافر بايد  احياء  شود كه در حقیقت، اين نوعي عبادت است.

"حجت الاسلام اخلاقی فرد" افزود: دشمن همه چيز انقلاب و کشور و مردم را نشانه رفته است؛ اخلاف بين مردم، تفرقه میان مردم و دولت و همچنين ایجاد تنش بين دولتمردان همان اهدافی است که با گل آلود كردن آب، دشمن می خواهد به مقاصد پليد خود برسد اما انشالله  با بيداري و بصيرت و هوشياري مردم عزیز ایران اسلامی و درایت رهبر فرزانه اين اتفاق نخواهد افتاد.

فرماندار طبس در جمع مردم عشق آباد گفت: در حاليكه دشمنان براي نابودي جمهوري اسلامي دندان تيز كرده اند، همواره مشت محكمي از سوي اين ملت صبور و پايدار دريافت نموده اند و اين مردم در ذيل رهنمودهاي مقام معظم رهبري و امام راحل پشتوانه محكم انقلاب بوده اند.

"احمد طالبیان مقدم" افزود: مي طلبد كه ملت بزرگوار ایران اسلامی با تبعيت از فرمايش مقام معظم رهبري، به سوي اقتصاد مقاومتي حركت كنند تا بتوانيم از گذر تحریم با سربلندي عبور كنيم.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان طبس خاطرنشان کرد: احداث باند دوم راه طبس- ده محمد و نيز جاده پيرحاجات- عشق آباد و بهسازي راه عشق آباد- بردسكن در دستور کار قرار دارد و نیز در تماس تلفني با مدیرعامل شرکت گاز استان یزد اعلام شد، حدود 100 ميليارد ریال براي خريد لوله هاي مورد نياز پروژه گازرسانی به بخش دستگردان هزينه شده تا بزودی عمليات اجرایی طرح  آغاز گردد.

       

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا